MAKE-UP HAUL

Hey hey!

Als er iets is dat je van mij moet weten is dat ik een -heel klein beetje- verslaafd ben aan make-up. Erg problematisch is dit niet hoor, allé ik vind toch van niet... Nieuwe make-up maakt mij gewoon gelukkig zoals playstation spelletjes dat bij andere mensen doen.

Ik ben de laatste weken in een 'treat yo self'-mood geweest waardoor ik mijzelf een aantal pleziertjes gedaan heb. Ik wou dit bericht al een tijdje posten maar ik had een paar dingen online besteld op BeautyBay en wou die ook in dit bericht zetten. De producten waar ik het vandaag zal hebben zijn van Kiko Milano, Morphe, L'Oréal en Anastasia Beverly Hills.




Ik zal niet langer rond de pot draaien en gewoon de producten die ik heb gekocht tonen. Als jullie over een bepaald product een specifieke review willen, laat mij weten en dan wil ik dat zeker doen!

KIKO COSMETICS Velvet Passion Matte Lipstick in 317

Oh my! Echt zo een mooie berry bordeaux-roze kleur. Ik heb al zoiets van Essence maar deze vind ik nog net iets beter. Hij houdt ook veel langer dan ik had verwacht! Ik heb al een lippenstift van KIKO waar ik niet zo tevreden van ben aangezien hij bijna meteen weggaat. Maar deze ik zeker de moeite.



KIKO COSMETICS Pencil Lip Gloss in 12

Dit vind ik dus mega cool. Een lipglos!! In een potlood?! Ik had dat dus nog nooit gezien, misschien dat dat ook gewoon aan mij ligt... Maar de kleur vind ik gewoon prachtig! Het is een diep paars maar dat echt een gliploss is. Oke, ik ben er zeker van dat ik de enige ben die hier zo excited over is...


KIKO COSMETICS Heart Shaped Lipstick van de Valentijnscollectie 2017 in 01

Oké, ik heb mijn lievelingslipstick voor het laatste gehouden. Als je een nieuwe nude lippenstift zoekt, ga nu naar de Kiko. Nee ma echt meteen, je gaat het je niet beklagen. Niet alleen is de lippenstift in een super schattige hartjesvorm, het is ook zo een mooie en creamy kleur. Het heeft een matte afwerking maar hij droogt mijn lippen niet uit. Echt een nieuwe fave!


Hier zijn nog eens de swatches! Van links naar rechts:
Velvet Passion Matte Lipstick - Heart-shaped Lipstick - Pencil Lipgloss

Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance Palette

Als ik tussen al mijn nieuwe make-up, één absolute favoriet zou moeten kiezen dan is het dit wel. (mag ook wel als we aan de prijs denken) Ik had hoge verwachtingen voor dit palette en die zijn dan ook voldaan. Ik vind het zo een prachtig stuk!

Ik ben het pakje gaan halen bij de post en kon niet tot thuis wachten, ik heb het aan de bushalte open gedaan haha! De verpakking is zo mooi, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Ik dacht dat het gewoon karton ging zijn zoals bij de meeste verpakkingen maar het is een soort velvet stof in een heel mooi roze. Echt super mooi.

De kleuren zijn ook een heel mooie mengeling van basic kleurtjes die je dagelijks kan dragen en kleurtjes waar je een meer dramatische look kan creëren. De pigmentatie is ook heel goed en de kleuren zijn makkelijk te blenden!

Ik ga wel eerlijk zeggen dat ik het palette nog maar twee keer gebruikt heb omdat ik gewoonweg geen tijd heb gehad om ermee te spelen. Nadat ik het al wat meer heb kunnen gebruiken zal ik een meer uitgebreide review over dit palette schrijven!



Morphe Brushes ML Flare L Morphe Premium Lashes

Ik ben niet iemand die heel vaak valse wimpers draagt. Ik hou er niet van als het onnatuurlijk overkomt en dat kun je heel snel voorhebben met valse wimpers. Als ik eens zin heb om dan toch valse wimpers te dragen dan gebruik ik steeds individuele wimpers. Ik gebruikte er altijd van Essence en ik ben daar ook wel tevreden van maar toen ik op de site van BeautyBay zat ben ik deze tegengekomen. Ze kostten maar €5,20 dus dacht ik, waarom zou ik ze niet proberen? Ik heb ze nog niet geprobeerd maar eens ik dat gedaan heb zal ik jullie laten weten wat ik ervan vindt.


L'Oréal Paris LumiMagiqué Lights Infusing Foundation in N3 Pure Linen

Dit is mijn go-to foundation. Ik heb mijn vorige helemaal opgedaan en was een vervanging toe! Het is voor mij dus ook geen nieuw product, in tegenstelling tot de andere. Ik heb een normale tot droge huid en voor mij werkt deze foundation perfect. Ik heb niet heel veel dekking nodig, het is vooral om mij een gezond kleurtje te geven. Ik denk dat mensen die meer dekking nodig hebben en een meer matte afwerking beter naar iets anders grijpen.



L'Oréal Paris BOTANICALS Fresh Care - Coriander Strenght Source

Dit is geen make-up, maar het is wel schoonheids-gerelateerd dus zal ik dit er snel bijzetten. Dit is uitgekomen bij de nieuwe lijn van L'Oréal 'Botanicals'. Dit zou je haar naar 't schijnt sterker maken. Het zou rijk zijn aan Omega 6 dat kwetsbaar haar herstelt. Of deze druppeltjes ook werken, weet ik niet. Ik gebruik ze al zo een week elke dag maar zie nog geen verschil. Natuurlijk is een week nog niet zo lang dus zal ik het nog wat langer uithouden. Ik gebruik dagelijks 4 druppeltjes en verspreid dit over mijn puntjes en de lengte van mijn haar. Zou het een wondermiddeltje zijn zal ik jullie op de hoogte houden.


Zo, dit waren ze allemaal. Als jullie vragen zouden hebben over een van de producten mogen jullie die altijd stellen. Hetzij door de commentbox of door één van mijn sociale mediakanalen.😊 Ik wil jullie nog een fijn weekend wensen, kusjes xoxo

Share:

0 reacties