Favoriete muziek atm

Hey daar! Kleine persoonlijke update. Vandaag ben ik aan mijn stage begonnen bij Groep Intro in Anderlecht. So far, I'm loving it! Ik heb echt het gevoel dat ik mijn plaats gevonden heb en dat alles in mijn leven stilletjes aan op zijn plaats begint te vallen. Echt een leuk gevoel dus!

Maar wat bij deze nieuwe stage bij hoort is elke dag een halfuur de trein nemen en dan nog eens zo'n kwartiertje de metro. Van deze tijd maak ik graag gebruik om even tot rust te komen en mijn favoriete muziek te beluisteren. Deze favoriete muziek wisselt om de zoveel maanden. Ik kan meestal een twee-drie maanden naar dezelfde playlist luisteren maar nadien heb ik nieuwe liedjes nodig.





Maar waar ik wel van hou is nieuwe muziek ontdekken. Daarom moet die niet nu uitgebracht zijn, ik bedoel gewoon liedjes of artiesten die ik voordien niet luisterde een kans geven. Daarom dat ik voor jullie een playlist op spotify gemaakt heb zodat jullie mee kunnen luisteren naar mijn treinrit-playlist. Ik ben er zeker van dat er liedjes tussen zullen zitten dat jullie al kennen, maar hoop dat er misschien ook liedjes tussen zitten dat jullie nog niet gehoord hebben.

Als jullie momenteel ook absolute favourite liedjes hebben dan mogen jullie die zeker ook met mij delen, ik hoor het heel graag!

link naar de playlist


Tags:

Share:

0 reacties