BUCKET LIST 2017

Goede voornemens voor het nieuwe jaar, daar doe ik niet aan mee. Waarom? Omdat ik mij daar toch niet aan kan houden. Ik ben wie ik ben en als ik iets echt wil veranderen dan heb ik daar geen nieuwe jaartelling voor nodig om dat te doen.

Wat ik wel graag elk jaar doe is een bucketlist maken. Dit is meer een aantal doelstellingen dat ik mezelf voorleg. Dit raad ik wel iedereen aan! Zo'n doelstellingen kunnen gaan van evenementen dat je wilt doen tot persoonlijke puntjes waar je zelf graag aan wilt werken tot een nieuwe taal leren! Het moet geen uitgebreide lijst zijn, enkele woorden kunnen al weergeven wat je bedoelt. Het is ook gewoon leuk om je lijst ergens in het jaar terug te vinden en te kunnen schrappen wat je al gedaan hebt.





Om jullie een idee te geven wat ik net bedoel wil ik graag met jullie mijn bucketlist voor 2017 delen.

1. Positiever ingesteld zijn.

2. Leren loslaten. Vooral de dingen die ik niet kan veranderen.

3. Meer aan mijzelf denken en dingen doen, puur omdat ik dat wil.

4. Een festival doen.

5. Mijn bachelor diploma behalen.

6. Sparen.

7. Mijn rijbewijs halen.

8. Meer met vrienden afspreken.

9. Mensen vergeven.

10. Minstens drie landen bezoeken.

11. Sporten.

12. Bloggen.

13. Meer lezen.

14. Meer complimentjes geven.


Dit waren ze allemaal. Pro tip: maak deze lijst op papier en steek het ergens weg. Als je dan eens opruimt dan kom je het toevallig tegen en kan je hopelijk al schrappen :)






Share:

0 reacties